به نام خدایی که عشقو آفرید تا آدمارو بی فرار کنه
وقتی جمعی از احل زمین از خودی پاک دامنی در بی خودی نا پاکی خزیدند دلم گرفت.....
و نمی دانم چرا در لحظه ی نگاه دوختن به آسمان دلم شکست.....!
دلم از اندوه بی شمار آنکه ندانست و آنکه نداشت و آنکه نتوانست از ته دل بخندد گرفت
گاهی وقتا با خودم فکر می کنم این عشق چی می تونه باشه که آدم وقتی عاشقه خوسحاله و بی خیال اما وقتی اونو از دست داد نا راحت هستو ............
چرا ... درد عشقو من کشیدم......درد تنهایی رو هم کشیدم.....
اما آخرین حرفم به اون این بود که بهش گفتم به قرآن دوست
دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام خوبی مرسی که سر زدین
ولی تنهایی اون قد که مردم فکر میکنن بد نیست
مرسی خداحافظ

مصطفی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام خوبی مرسی که سر زدین
ولی تنهایی اون قد که مردم فکر میکنن بد نیست
مرسی خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد