به نام خدایی که عشقو آفرید تا آدمارو بی قرار کنه
وقتی جمعی از احل زمین از خودی پاک دامنی در بی خودی نا پاکی خزیدند دلم گرفت.....
و نمی دانم چرا در لحظه ی نگاه دوختن به آسمان دلم شکست.....!
دلم از اندوه بی شمار آنکه ندانست و آنکه نداشت و آنکه نتوانست از ته دل بخندد گرفت
گاهی وقتا با خودم فکر می کنم این عشق چی می تونه باشه که آدم وقتی عاشقه خوسحاله و بی خیال اما وقتی اونو از دست داد نا راحت هستو ............
چرا ... درد عشقو من کشیدم......درد تنهایی رو هم کشیدم.....
اما آخرین حرفم به اون این بود که بهش گفتم به قرآن دوست دارم
آخرین حرفم
به نام خدایی که عشق رو آفرید تا آدماشو بیقرار کنه
نظرات 1 + ارسال نظر
محقق دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://nujomi.persianblog.ir

سلام امیدوارم شاهد هنرنمایی مجدد قلمتان باشیم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد