یادت هست؟
تو کوچه باغای رویاهامون قدم میزدیم

چه زیبا بود اون لحظه که گلی چیدی و دادی به دستم و وقتی پرسیدم این گل اسمش چیه؟
گفتی عشق... flower.gif
و ادامه دادی: تقدیم به تو
هیچ وقت یادم نمیره که می خواستی ماه شبای تارم باشی...
می گفتی اگه اجازه بدی!
یادمه از شوق دیدن هم همه حرفا یادمون میرفت و سکوت میکردیم
و تو میگفتی:
سکوت نکن
سکوت تو مرگه منه...!
کاش ...
نمی خوام افسوس بخورم که چرا هیج وقت نگفتم که چقدر دوستت دارم...شاید میدونستی

شاید........
شاید یکبــــــــــــــــار بیایی
یکبار برای همیشــــــــــه بیایی...


اگه اینا یه امتحانه ...
خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــا
خواهش میکنم بسه! sad.gif
این دوری و دلتنگی آخر من و میکُشه

نظرات 1 + ارسال نظر
بهی جون پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.loveforenoon.blogsky.com

سلام
انتظار خیلی سخته..من درکتون میکنم
ولی اگه امید داشته باشی که عاقبت این انتظار شیرینه
به راحتی میتونی تحمل کنی...

همیشه سبز باشید و استوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد