کسی رو برای دوستی انتخاب کن که اینقدر قلبش بزرگ باشه
user posted image user posted image user posted image
که برای جا کردن خودت تو قلبش لازم نباشه خودتو کوچیک کنی

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام دوست عزیز
متن زیبا ای نوشتی بهت تبریک میگم
امیدوارم که حالتون خوب باشه و وقتتون به شادی
وب شما هم فوق العاده با احساس و دلنشین است
منتظر حظور سبزت هستم
موفق و سر بلند باشی

جهرم بوی (علی) دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 ق.ظ http://jahromboy.blogsky.com

بابا دمتون گرم دیگه به ما سر نمیزنید کمال نامردیه من که میخوام برم سربازی حد اقل یه سر بزنید ببینید من هستم نیستمو باشه ولی ما که شما رو فراموش نکردیم

به هر حال موفق باشید.

عشق شیرین

کاش عشق را پایان نبود

در نهاد من بغیر از عاشقی یادی نبود

کاش خون عاشقان رنگین نبود

قصه های عشق شیرین کم نبود

کاش وقتی میدهد عاشق به معشوقش پیام

در درونش جز نگار روی او مهری نبود

در میانه ما بهانه عشق شیرینست و بس

کاش داستان عشق فرهاد اینچنین شیرین نبود


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد