زندگی حرکت در مسیری ساده و مستقیم نیست.بلکه عبور از هزارتویی پر پیچ و خم است که باید در طی آن راه خود را پیدا کنیم...در این بین گم گشته و سرگردان شویم یا گاهی اوقات به بن بست برسیم..اما اگر ایمان داشته باشیم،همیشه دری به روی ما گشوده خواهد شد.دری که ممکن است مطابق انتظار ما نباشد، اما سرانجام معلوم میشود که مناسب بوده است.


نظرات 1 + ارسال نظر
دیانا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ب.ظ http://justkhodam.blogsky.com


برگی که از هر شاخه میافتد بوی خزان دارد آنچه را که دارم نمی خواهم ببازم ،اما آنجا هم که هستم نمی خواهم بمانم. آنانی را که دوست دارم نمی

خواهم ترک کنم، اما کسانی را هم که می شناسم نمی خواهم ببینم... آن جا که زندگی می کنم نمی خواهم بمیرم، اما آنجا که می میرم نمی خواهم

بروم... می خواهم جایی بمانم که هیچ گاه نبوده ام !!!

باز هم همان حکایت همیشگی

ژیش از ا ن که با خبر شوی

لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود


اه

ای دریغ وحسرت همیشگی


نا گهان چه زود دیر می شود !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد