اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت
چشم به راه تو می مونم با دلی پر از صداقت

اگه با اشکای گرمم دله سنگ برام بسوزه
اگه جسم من بپوسه بعد دنیای دو روزه

اگه نقش قصه ها شی مه روی قله ها شی
بری و از من جدا شی اگه باشی یا نباشی

نه فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خستم
این تویی که می پرستم سرسپرده تو هستم

اگه جای تو به این دل همه دنیا رو ببخشن
می گذرم از هر چه دارم اگه باشی عاشقه من

اگه زنجیر به پاهام اگه قفل و اگه سقفم
می رسم هر جا که هستی به تو و عشق سوگند

اگه باشی تاجی بر سر یا که ذره ای کمتر
دل من داغه تو داره تا ابد تا روزه آخر

نه فقط عاشقت هستم مرحمی روفلب خستم
این تویی که می پرستم سر سپرده تو هستم

اگه با یه قلب تب دار بشم از عشق تو بیمار
یا وجود عاشقم رو ببرن تا چوبه دار

اگه زندگیم فنا شه طعمه خشم خدا شه
یا که در حسرت عشقت روحم از بدن جدا شه

اگه قلبم و شکستی رفتی و از من گسستی
مهربون یا خود پرستی هر که هستی هر چه هستی

نه فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خستم
این تویی که می پرستم تو بتی من بت پرستم
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

دیانا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:12 ب.ظ http://justkhodam.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه بهم سر زدی و لوگوی وبلاگموقرار دادی
منم در اولین فرصت اینکارو میکنم
وبلاگ زیبایی داری و نوشته هات هم زیباست
شاد باشی

الناز چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:55 ب.ظ http://mesleelnaz.blogsky.com

سلام بی وفااااااااااااا
پيش ما نميايی؟
خدايی خيلی عاشقی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
متعجبم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیانا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ق.ظ http://justkhodam.blogsky.com

صدای قلب تو را
پشت آن حصار بلند
همیشه می شنوم
همیشه سوی تو می آیم
همیشه در راهم
همیشه می خواهم
همیشه باتوام
ای جان
همیشه با من باش
همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد