آه نفس هایم!

از کدامین آتشفشان بر آمده اید؟

چقدر گدازنده و ملتهب!!

با کدامین اهرمن دست دوستی داده اید؟

قصد جانم دارید!!! بسم الله....

روزگاری چون نسیم بهاری

نوازشگر شاخ و برگ زندگی ام بودید

ولیکن دیری نیست

سخت نامهربان شده اید!!

با آهنگ تیشه اهرمن پیر خنیانگری می کنید

شکیب و پاکی ام را به غارت برده اید!!

یادتان هست؟؟؟

آن روزها....

آن روز ها که در دشت پاکی خوشه ی عشق می چیدیم

با هر قطره ی اشکم

با کوچکترین حرارت بی قاعده ی جسمم

با کمترین تن لرزه های زمستانی

به شماره می افتادید

مرا در آغوش می گرفتید

برای دلم نوای خوش امید و نشاط سر می دادید

حال چه شده است شمارا؟!!!

امروز من و شما از هم گریزانیم!

گریز به دو سوی مخالف!!!

دیگر آزارم می دهید!!

بوی عفن و زجر آورتان

مرا به سکونت در مرداب ها خشنود ساخته است!!!

مسموم شده اید!!!

تمامی ماسک هارا آزموده ام

نفوذ پذیر شده اید!

وه چه ناتوان و ضعیف!!

آری

بهتر آن است

هرکدام راه خود گیریم!

چه می شود شمارا؟!!

بر طبل کینه وفریب می کوبید!!!

و دامن پرچین دروغ ،

بی شرمی و خودخواهی را

به رقص در می آورید!!!

بیهوده می رقصید

مفتی دلم سالهاست آن را تحریم کرده است!

خواهشی دارم!!!

بیایید و برای جدایی به تفاهم برسیم!!!

ازمن جدا نمی شوید؟!

آهان! فهمیدم

ریشه درسبزه زاردیروز و شوره زار امروزم دارید!

مارهای شوره زار وجودم

بر تن و ریشه تان تنیده است!

آه!!!!!

چه همزیستی مسالت آمیزی!!!

شگفت گفتمانی!!!

برنده ی چنین ابداعی

جایزه ی ویژه اش را از که باید بگیرد؟؟؟

راستی!

دفتر گفتگوی تمدن ها کجاست؟!!!

من و نفس هایم

شهروندان قانون وند مدنییت نوینیم!!

جشن تفاهم گرفته ایم!!

تاج تمدن بر سرمان

چه خوش برق می زند!!!

برقِ بی شرمی

برق چشمان یوز پلنگ های گرسنه

آتش افروز برآهوان معصوم دشت

من و نفس هایم

فرزندان استبداد پنهانیم!

والدینِ مان را دشنام مدهید!

واگذارید مردگان را!!!

من و نفس هایم را به بازارهای مشترک نفروشید!!!

به خدا!

ما فرزندان ِ مشروعیم

آه!

نفس های من

خواهدآمد آن روز؟

آن روز که بوی یاس بدهیم

یک بار دیگر به تماشای خدا خواهیم رفت؟
نظرات 1 + ارسال نظر
کتکله سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:15 ق.ظ http://katakalle.com

کتکله وبلاگی طنز و خواندنی همراه با شعر و موسیقی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد